Royal run '19

Træn op til Royal Run

Der er flere måde at træne op til Royal Run på.

Træning i en løbeklub 

Foreninger og løbeklubber tilbyder særlige Royal Run-træningshold. De har mange års erfaring med løbetræning, struktur og progression. Derudover har de typisk flere hold/grupper, der passer til forskellige niveauer, behov og ambitioner.

Træning i et ROYAL RUNNERS-fællesskab

ROYAL RUNNERS-fællesskaber er mere uformelle, hvor de udvalgte, frivillige værter har lavet lige nøjagtig det træningstilbud, de selv synes er sjovt og meningsfuldt. ROYAL RUNNERS-fællesskaberne har forskellige tilbud og er alt fra gå-hold med fokus på nærvær og oplevelse til gå-lunt-leg-styrketræning for familier til mere klassiske løbehold, hvor man træner op til at kunne løbe 5 km.

Både i løbeklubben og i fællesskabet er du mere end velkommen, og vi lover, at du bliver taget godt imod, uanset om du har løbet før, eller om det er første gang, du snører kondiskoene.

> MERE OM BEGGE TRÆNINGSFÆLLESSKABER

Personlige træningsprogrammer

Hvis du hellere vil træne op på egen hånd eller med en ven, så kan du bruge ét af vores træningsprogrammer. 

Vi har i samarbejde med løbeeksperterne Thomas Nolan, Henrik Them og David Møller udviklet en række programmer, der kan træne dig op til at blive klar til at deltage i Royal Run på en af de tre Royal Run-distancer: One mile, 5 km og 10 km.

Du kan vælge imellem 12, 8, 6 eller 4 ugers programmer, og der er både programmer for nybegyndere, letøvede og øvede.

> FIND DIT TRÆNINGSPROGRAM